Fredag

Precis vaknat denna fredagsmorgon. Ska strax gå ner och få lite frukost i magen.

Men tänkte berätta vad jag gjorde igår först.

Det finns ju massor med gratisboxar och liknande att hämta ut när man är gravid. Allt finns ju inte här i lilla Säffle dock. Men apoteket kronan finns i alla fall och där hämtade jag denna Välkommen till världen box igår. Riktigt bra saker ju ! :)


Sen fick ja besök av Susanna.

Bjöd på fika och en chokladdrink ja börjat göra. Varm oboy med grädde och marshmallows i. Farligt gott.

Vi kom att prata på virkning och min filt ja håller på med. Plockade fram korgen för att visa och hon ville lära sig hur man gjorde. Snabbt och lätt så hade hon fått in tekniken och fötstod precis hur man gjorde. Lättlärd, nu är det bara öva öva så hon får upp farten, då blir det ännu roligare.

På tisdag blir det eventuellt en tur till Glad i garn så hon får sig en virk-krok och välja några fina garner till en början på hennes filt :)

Såå kul med någon som äntligen gillar handarbete i min egen ålder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0