Tisdag

Nu ska ni få några bilder från barnrummet. Visst är det lite småfix kvar. Blommor i fönstret och en skön matta på golvet bland annat.



När vi vet vem som ska bo här får vi göra det lite mer personlig :-)

Idag var det roligt att läsa Säffle Tidningen. Min bättre hälft är med. De ringde honom i Söndags och frågade om hans företag. Men kunde inte lova att han skulle få vara med eftersom det skulle vara ett reportage om unga företagare i Värmland. Men det handlade bara om Simons Mc & bil ! :)



Nu har jag och Zimba lite morgonmys. Jag ska snart göra mig iordning för att åka till Åmål och hämta upp Maria och Sarinya sen vidare mot Mellerud och Paula :-)


Ha en fin dag ♥





Kommentarer
Postat av: Linnéa k

Va fint rummet blev!!!

2014-02-26 @ 12:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0