Söndag

I onsdags var jag med Sofi till garnaffären för hon vill också lära sig mormorsrutor. Lika lättlärd som Susanna. Roligt! Idag träffades vi hos Susanna för "symöte" ;)



Jag är nu klar med bebisfilten, (blev det under veckan)....


.....Så ja åkte till mormor och hämtade garn till ett par raggsockor...

Det ska bli vinst till FF's damklubb. De ordar ju lottförsäljning vid flera tillfällen under året.


Nu ikväll har jag varit med och hjälpt till lite på buggen. Ulla är tyvärr sjuk och orkade inte vara med idag. Synd om henne! Krya på dig !!

Går in i vecka 37 idag. 27 dagar kvar. Simon tycker att jag ska packa väskan imorgon, man vet aldrig säger han.. kan ju vara så att han/hon snart vill komma ut och då vill han att den ska vara klar att bara ta med sig. (Så han inte behöver packa den om det skulle bli bråttom ;) )

Det är nog så dags att göra det nu också, så ikväll skrivs listan och imorgon ska jag packa den :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0