Måndag

Ja då va det ny vecka igen. Igår gick jag in i graviditetsvecka 35 och idag är det 40 dagar kvar till bf, kommer säkert gå fort nu. Om jag inte får gå över tiden då förstås, det är säkert långa dagar.

Idag har jag iaf tvättat en vit maskin med bäbissaker. Imorgon blir det en maskin till med färgade plagg.

Min morbror Mikael kommer imorgon och sätter upp bröstpanel och lister i barnrummet. Kuul! :-)

Jag och Emma har tyvärr pratat väldigt lite den senaste tiden. Med tidsskillnaden och alla måsten är det svårt att få till det. Men förra veckan bestämde vi att vi skulle skypea nu ikväll, runt 18 min tid. Men ingen av oss kom ihåg det! Mamma kom hit efter jobbet, vi gick och handlade på netto, hon färgade håret på mig och vi fikade. Tiden bara gick, sen började farmen och familjen annorlunda och ja mig under filten i soffan. Men så får ja en bild på whatsappen från Emma. Vi har inte skrivit där på flera månader heller för hon har inte haft en så mordern telefon. Men nu äntligen har hon fått en iPhone igen. Och när hon skickar denna fula grimarsbild på sig själv för att visa att hon fått det igen har hon ännu inte kommit på att vi bestämt dejt ikväll.

Men ja kommer på det direkt då. Och hon har fortfarande lite tid kvar innan hon ska hämta sina värdbarn. Det blir ett samtal på mer än två timmar. Simon gick upp och la sig men ja fick sällskap av Zimba i soffan.

Jag har ju ändå svårt att sova på kvällarna så varför inte fördriva några timmar på Skype?

Men nu är ja trött så hoppas att ja somnar snart. Bara denna halsbränna kunde släppa, käkar havregryn, det hjälper iaf lite !


Kommentarer
Postat av: Sandra

Halsbränna är inte kul, hade det från 3e månaden tills han föddes. Du kan testa att tugga sötmandel också och dricka mjölk om du inte vill äta/dricka halsbrännemedicin.

2014-02-04 @ 09:05:21
URL: http://mesandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0