Måndag

Ja då var det redan ny veckan igen. Idag har det varit jättefint väder. Soligt och skönt !! Rena våren.. väntar på den riktiga våren nu. Hade tid hos barnmorskan idag och då fick conversen göra premiär.

Det gick bra hos barnmorskan, barnet växer som det ska och nu är det riktigt trångt i magen. Just idag låg den lille på sidan och trycker med fötterna in under mitt ena revben (vilket ja känner av ordentligt). Huvudet är så gott som fixerat. Ja det känns att det är väldigt trångt där inne nu. Kan knappt böja mig fram (så att få på sig conversen förut va inte det lättaste precis ;)

Jag har packat ner det mesta i väskorna idag. Även köpt blöjor och ett amningslinne. Ska packa lite kläder till mig imorgon bara innan ja drar igen dragkedjorna...

Nu blir det tv-kväll :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Häftigt!!! 😘

2014-02-18 @ 01:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0