Måndag

Plockat, städat och tvättat. Att det aldrig tar slut!!!

Efter lunchen kom mamma hit en tur. Hon strök klart alls bäbiskläder. Så nu ligger de fint i garderoben och väntar.


Sängen är nu inställd på rätt höjd och redo att bäddas.

Men det ska jag göra imorgon, tänkte ta det nu ikväll men blev så himla trött så det får bli tv-soffan resten av kvällen.

Simon är ute och löptränar med stadsloppsgänget som håller i med sina måndagsturer. Det är ju min morbror Patrik som brukar hålla i dessa kvällar och jag saknar det så !! Men till sommaren hoppas jag att vi är igång igen jag och Cissi.

Hmm hur ska vi göra då på måndagkvällarna? Får vi bara springa varannan måndag ? Nej det går ju inte... Barnvakter finns det gott om hoppas jag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0