Helgen

Fredag. Grillning i stugan med mamma och Peter. Vi tog även en runda monopol. Jag och mamma åkte ut, tiden sprang iväg och mamma skulle upp och jobba så jag övertog peters plats (i tron om att vinna). Men det ändrades snabbt och Sofia tog hem förstaplatsen.


Lördag. Målning av brädor som ska bli nya vindskivor på vårt krypin. Sen kräftskiva i billsvik med simons släkt.



Söndag. 93-årskalas för Simons farmor. Vilken människa, så pigg. Fixar allt och lite till. Idag grejade hon med sin nya touch-telefon.


Helgen avslutades med en varsin meny på Sibylla.


Ps. Jag har köpt vinterskor till min lilla prinsessa. Begagnade, fast som nya..

Fick även med en mössa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0