Vår långfredag

Vilken natt det varit.. Signe åt 22.30 sen låg hon vaken en stund och pratade med Simon. Jag somnade direkt sen vaknade jag 05.20 av hennes ljuva stämma. Rekord lång sömn, vilken påskpresent hon gav mig :)

Svårt att sätta ett datum när första leendet är. Hon log när hon knappt va två veckor redan men berodde det på någon känsla i magen bara ? Men såhär ligger hon och är nöjd just nu i alla fall. Lilla gosiga tjejen ♥



Åter till rubriken. . . Simon åkte till Orust och fiskade med morfar och Mikael. De fick med sig en fisk hem. Hade fått fler med de va inte tillräckligt stora.

Jag och Signe åkte strax efter 9 till mormor och hjälpte henne förbereda dagens påskmat som ska ätas här i eftermiddag.

När klockan va 11 åkte vi till Sofi där även Susanna och Lina va. Så himla kul att träffa Lina som numera bor i Stockholm. Och se vilken brunch Sofi fixat ♡

Efter denna trevliga stund åkte vi tillbaka till mormor, fick mat och förberedde lite mer.

Halv fyra åkte jag iväg för att skjutsa min kusin Anna till jobbet och sen raka vägen hem för finbesök. Sanna och Selma kom och myste med mig, Signe och Zimba. Vilka goa tjejer detta är alltså !! :) ♡





Till kvällen blev vi bjudna på grillat hemma på Kilavägen.


Det har verkligen varit en lång och fullspäckad långfredag men vilken rolig dag det varit också. Nu ska vi börja denna påskafton med frukost, efter det ut till Tveta och djuren, Simons familj är i Göteborg under helgen. Sen hem och greja lite innan släkten kommer :)

Nu önskar jag er alla en glad påsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0