Torsdag

Godmorgon efter en skön natt. Hon är så snäll, sover ungefär 5 timmar innan hon vaknar och vill ha lite mat innan vi sover lite till fram på morgonen. På kvällen brukar ja lägga henne i sin säng som står precis bredvid min. Sen får hon sova i vår säng när hon ätit.

Grimaser är jag duktig på..

På förmiddagen kom min arbetskamrat Petra och tittade in. Fina kläder fick Signe, storlek 68. Bra !


Strax efter 11 kom mamma. Vi tog en tur på stan. Jag skulle köpa färg för att göra fot och handavtryck på S. Ska försöka mig på de imorgon då hon blir en vecka gammal. Ursch ja vill inte att tiden ska gå fort.. Får nästan panik över det !!
Vi gick in på lindex också där ja köpte tre plagg för två på rean.

Jaa hon är bortskämd ;)

Efter lunchen hade ja inget speciellt för mig, pratade med Maria och hon tog en tur till oss.

Blev fika, en promenad, ännu en tur till Lindex och bäbismys på altanen.
Fina presenter fick hon även av Åmålsfolket.


Grillning till kvällen idag också, vi tände lite ljus och satte på infravärmen så va de skönt där ute medans vi åt.

Provar pappas keps.


Fixade även lite med föräldradagarna ikväll, inte det lättaste innan man kommit på hur det fungerar.





Kommentarer
Postat av: anna svensson

Fin hon är ♥️

2014-04-04 @ 10:53:27
URL: http://aannasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0