Torsdag

Så bortskämd hon är min lilla dotter.

Igår fick hon fina presenter av Simons kusiner.


När Simon kom hem från innebandyn hade han med sig dessa, Marcus hade varit hos farmor och fått med sig dessa till Signe :)


Annika och Gabbi gav denna söta klänningen till henne.

Av Selma, Sanna och Gabriella och Emma fick jag denna berlock till mitt armband :) Tack så hemskt mycket allihopa, nu kommer ja inte bara tänka på er när jag använde halsbandet vi fick på kröningen :) ;)



Har även blivit grattad av mina arbetskamrater. . Såå fin dress från polarn och pyret!!


Linda Isaksson har även varit här med ett eget paket till Signe :)


Tusen tusen tack allihopa! ♥ Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0