Onsdag

Natten gick bra, lite knälligare än vanligt men ingen större fara. Skönt :)

Har börjat förbereda lite smått inför hennes dop också. Men svårt att bestämma vilka man ska bjuda och inte bjuda. Måste dra gränsen någon stans. Lyckligt nog har vi många nära och kära runt oss men man kan ju inte vara över 100 pers på ett dop. Det får bli de allra närmsta helt enkelt.. men svårt i alla fall tycker jag.


Har förövrigt shoppat mig kanske världens skönaste byxor. Fulfina så man kanske till och med kan visa sig ute i dem ;)


Snart kommer Simons kusiner Louise och Sofia med familjer och hälsar på Signe :)

Ja ni förstår hon är snart fyra veckor och alla har inte träffat henne än, fast det varit något nytt ansikte för henne nästan varje dag. Som sagt många, många nära och kära ♡


Kommentarer
Postat av: Emma

Snart får hon se mitt vackra ansikte!! Och jag får snoosa på henne!!! ❤️❤️

2014-04-23 @ 18:21:06
Postat av: Anonym

Jag tycker de byxorna är as snygga !!!! 👍

2014-04-25 @ 18:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0