Måndag

När mamma och Marcus slutade jobbet åkte vi till Karlstad, skoghall, Britt-marie och Lennart. Britt-marie fyllde nämligen 60 år idag. Hon hade "öppet hus" och vi ville åka och överraska henne. Blir ju alldeles för sällan vi ses ! Sist jag träffade dem (förutom snabb-titten i lördags) va för tre år sen då jag sov där några nätter under min praktik på förlossningen.

Deras dotter Emelie och hennes sambo myste med Signe. Hon var så snäll under tiden vi va där, sov sig igenom hela kalaset. Jag fick väcka henne innan vi åkte hem för att ge henne lite mat.


Emma följde också med.


För er som undrar samma sak som Signe. . vilka dessa personer är ? ;)
Mamma träffade Britt-Marie på BB då hon skulle ha Marcus. Så Emelie och han är lika gammla. Kul att vi har kontakt med varandra, snällare människor får man leta efter!! ♡

Hoppas du haft en jättefin dag och Grattis igen från oss i Säffle :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va roligt o mysigt det var o träffa er!:) Signe är världsgo och alla ni med! Kramar

2014-04-15 @ 22:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0