Fredag

Signe blir två veckor idag. Jag längtar nästan tillbaka till dagen då hon kom, visst gjorde det ont men jag skulle kunna göra om den dagen varje fredag ! :)

Hon börjar vara mycket mer vaken och vill ha mer uppmärksamhet mellan mat och sömn. Igår låg Simon vaken till efter ett och pratatde med henne innan hon somnade. Gosiga sociala tjejen ♥

Idag är Marcus, Peter, morfar och mina morbröder ute och firar Simon att han blivit pappa. De skulle bowla och käka mat. Mormor/gammelmormor har varit här och delat en pizza med mig. Va meningen att mamma skulle komma också men hon jobbar fortfarande, fick agera ledsagare och det drog ut på tiden tåkigt nog.

Kollar på lets dance nu och snart ska vi gå upp och lägga oss ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0