VEDELDNING

Ja det är väldigt mycket jobb när man eldar med ved. Simon fixar det mesta, men jag är med och staplar här hemma. Idag efter jobbet skulle han ut till tveta för att kapa en hög till, det blev nämligen inte fullt i vedskjulet. Jag följde då med för att klyva lite samtidigt.


Skönt att vara ute och greja lite, älskar höstluften! Dock börjar jag även bli förkyld, jätte tät i näsan och nyser, huvudvärk också, ni vet sådär långt fram precis bakom pannan.

Och vi som ska till Ullared på lördag! Ja vill verkligen med, (även fast jag egentligen inte orkar med en heldag och sen lång resa hem) och nu om jag ska bli sjuk också, fasen! Jaja det är några dagar kvar så vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0