Tjurruset


I lördags åkte vi flera bilar till Karlstad för ett gäng killar anmält sig till Tjurruset. Blött och geggigt hade det varit men det va ett kul lopp tyckte allihopa, förutom Marcus - Ja springer hellre ensam i skogen tyckte han efter målgången. Men Simon skulle göra det till en tradition. Kul! 
 
Efteråt åkte vi till Peters dotter Hanna där de duschade innan vi åkte till Texas longhorn. Ett bra ställe, dock är jag ingen restaurang människa, speciellt inte nu.
Nej illamående har inte gett sig än, vecka 15 nu. Men visst har det blivit lite bättre, morgonen och förmiddagen är det oftast inte så farligt men sen kommer det krypandes och stannar tills jag somnar. Spyr fortfarande en gång om dagen ungefär, ofta på kvällen. Sover även sämre, jag har aldrig haft problem med att somna eller att ja vaknat på natten. Men nu vaknar jag 2-3 gånger varje natt och har svårt att somna om. Därför är ja ju extra trött på dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0