Julafton varje dag

Senaste veckorna har det kommit såna här paket rätt som det är i brevlådan. Alltid kul med paket.

Jag har börjat buda på en del bebiskläder på tradera, farligt roligt! Men Simon har bestämt att Jag får välja vad jag vill buda på och betala det, sen ska HAN få öppna alla paket, utan att ja berätta vad jag köpt. Frågan är om det inte genast blev roligare för honom.

I dagens paket va det i alla fall ett par randiga byxor från villervalla.


Flera auktioner polarn och pyret kläder har jag också vunnit.



När Simon öppnade detta trodde han det var en pyjamas. haha! Även detta sett från polarn och pyret.


Ett par söta byxor från Me and I med skönt häng.


Och en färg och form body med en dregglis till.


Kan ju inte bara ha 29 kr kläder från gekås. Måste ju ha lite märkeskläder också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0