klaga.nu

Ursch! å! fy!

Simon kommer in efter en hel dag med jobb och en timmes pappersarbete. Jag sitter i soffan och mår dåligt. Trött, huvudvärk, illamående, hungrig. . . men tar mig inte för att göra ngt åt det hela. Alex kommer, Simon och han går ut och tränar. Simon kommer in börjar fixa mat, kyckling, ris, sås och god sallad. Han duschar, ställer sig vid spisen igen. Klart!
Vi tar mat, äter (Zimba får min sista bit av kycklingen som ja inte orkar äta upp) går upp för att försöka sova, tror att jag bara ska springa och kissa men all mat kommer upp istället. Fy farao! Vet inte vem det är mest synd om, mig eller Simon?

Och nu måste jag somna för att orka upp imorgon! Gaah. . . Att vara gravid va inget för mig !!

Tur ja har Simon iaf ♥ Inte ett klageri från hans sida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0