Glossybox

Minns inte om jag har berättat för er om Glossybox?

Skulle ja ha gjort de så gör det inget att nämna det igen. För 139 kr/ månaden får man en väldigt fin box i brevlådan varje månad.



Den innehåller 5 produkter. Några provförpackningar och några full storlek. Vissa grejer bra andra mindre bra. Men innehållet är alltid värt mycket mer än vad man betalar för boxen. I dagens låda fanns dessa produkter.

Det medföljer alltid en beskrivning av alla 5 grejerna, inte alltid man vet vad de är för något.

Riktigt kul tycker ja att detta är. Och jag som inte är så kräsen på varken schampo, smink och liknande produkter är detta perfekt. Glossybox kanske inte är något för den som använt lika maskara i 10 år.... eller så är det de...


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack för tipset :-) nu har jag beställt min första glossy box!

2013-11-01 @ 20:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0