Gårdagen

16 oktober va gårdagens datum och då hade vi tid för Ultraljud.

Det är såå häftigt. Den lille rörde sig hela tiden. Armar och ben sprattlade och den myste runt där inne. Men ja känner ju inget än, därför är det fortfarande lite svårt att förstå att det jag ser på skärmen faktiskt finns i mig. Det låg långt ner och långt in, därför ingen stor mage än. Inte för omgivningen iaf, men jag själv känner av det.

Allt såg i alla fall bra ut och vi fick beräknat födelsedatum 15 Mars. Kan alltså bli 140315 som blir personnummer. . . men antagligen blir det ett annat datum.

Efter sjukhusbesöket åkte vi och kollade på vagn igen men kunde inte bestämma oss. Började tveka på de valen vi redan bestämt oxå. . vi bestämmde oss för att åka tillbaka nästa lördag istället. Men då ska vi veta vad vi vill ha.. !

Hungriga stannade vi till på bergvik och mammas pizzeria. Mumma !


Idag har jag jobbat, 8, 5 h. Och det känns! Både i huvudet och kroppen. Jobb imorgon också sen blir det fredagsmys ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Sätter pengar på att skrutten tittar ut 10 mars ;)

2013-10-17 @ 21:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0