Förberedelser

Eftersom en liten är påväg måste vi möblera om lite på övervåningen. Det är ju tre rum och en hall. På hallen har jag mitt pyssel - skrivbord, största rummet har vi som sovrum och i det andra rummet har ja nagel - skrivbordet. Det tredje rummet har varit mest ett genomgångsrum, jag har ett bord med en spegel över där jag brukar fixa håret och jag använder även garderoberna till mina kläder. Men andra ord är det mitt rum ;-)

Idag har vi flyttat in pyssel - skrivbordet från hallen till " mitt rum ". Blev riktigt bra, ska upp någon hylla till alla stämplar bara. Nagel-bordet får flytta ut på hallen. Så det rummet kan göras om till barnkammare. Det blir roligt ♥

Om någon undrar hur det går med nagel-tillverkningen. Så tänkte jag ju hyra in mig på en salong här i stan, hade pratat med sandras skönhet och hälsa om ett samarbete, vilket hade varit riktigt roligt! Men om jag får upp en kundkrets nu under hösten så kommer jag ju inte kunna fortsätta ta emot dessa kunder sen när bäbisen kommer. Simon kan inte stänga sin verkstad någon dag i veckan för att jag ska göra naglar. Men jag har ju kunskapen kvar och därför vill jag ha bordet kvar så jag iallafall kan få mina naglar fina :-) Och om mamma eller nån kompis ska på något festligt. Men jag tar alltså inte emot kunder längre tyvärr. Kanske blir i framtiden :)


Jag har gjort några julkort idag vid den nya pyssel-platsen.


Hade såklart fint sällskap ♥


Nu ska jag gå ner och sätta på bastun. Simon är ute på en springtur och önskade en bastukväll sen. Ska bli spännande att se om jag kommer tycka det är skönt eller bara jobbigt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0