Barnvagn beställd och kalas

Igår hämtade jag upp Cissi på jobbet vid lunch-tid och vi åkte mot Karlstad för att kolla på barnvagn. Cissi tycker det är så roligt att kolla på det så hon erbjöd sig att följa med en tur. Det va dessutom utförsäljning på köpbarnvagn. Hittade dock ingen där, fanns nästan inga Emmaljunga med på rean. Och vi (simon) hade nästan bestämt oss/sig för en modell, det är bara ja som börjat vela! Vi åkte vidare till babyproffsen. Det har väldigt hjäpsam personal, de kan svara på mina frågor och tar sig tid att grundligt gå igenom. Var en annan kille som kom fram idag för att hjälpa oss och jag sa nästa direkt att ja vet nog egentligen vad jag vill ha, för ja har varit här några gånger nu. -ja ja vet det sa han då och skrattade.Vi stod och pratade med honom en lång stund och han visade en del saker igen. Kändes lika bra som första gången vi kollade på Emma ljungas super nitro. Cissi tyckte att lägg beställningen nu så är det klart. Men vi gick in på Rusta en sväng och jag ringde Simon, det va helt ok att jag beställde... han tyckte nog det va rätt skönt att jag oxå kände mig nöjd med den och beställde!!! För det gjorde jag. Emmaljunga Super Nitro 2014 färg all black. Med liggkorgen i all black. Babyskydd (bilbarnstolen) av märket Maxi Cosi med en bas som vi fäster enkelt med isofix-fästen vi har i bilen. Super enkelt att bara klicka i babyskyddet på där då. Valde även till en adapter som gör att vi kan sätta babyskyddet på chassit. När vi kom till Säffle igen va det raka vägen till mormor och morfar. Kalas för 71-åringen. Lite om mig : Jag trodde att spyandet hade gett sig, var en vecka sedan nu. Men före vi lämnade mormor och morfar kom maten upp. Blev en gång till när ja lagt mig oxå. Ursch ursch!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tror ni kommer bli nöjda med vagnen:) Har iaf vi varit och den måste ju va ännu bätte 2014! :D
Kraam

2013-10-28 @ 11:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0