Lediga lördag

Efter lördagens frukost åkte jag och Simon ut på stan. Köpte nästan alla julklappar, känns bra att gynna affärerna vi har här i stan tycker jag. Det borde alla göra. Man behöver inte ge sig iväg till Karlstad så fort man ska ha något nytt, man kan kolla här först.

Simon köpte sig även en ny vinterjacka på team sportia. Den han hade var det någon som tog under hans innebandy-träning förra veckan. De är ett gäng som tränar för motionens skull och för att de tycker det är kul såklart. De håller till på tingvallaskolan och någon utifrån måste då ha gått in under träningen och tagit hans jacka som hängde i omklädningsrummet. . Så Tråkigt!!

Efter all shopping åkte vi till Sibylla för lunch. God mat och nyrenoverad restaurang.


Vid 18.00 var vi bjudna till mormor och morfar. Mormors tur att fylla år, fast hon fyller idag egentligen. Men passade bättre med kalas på lördagen.

Hon hade fixat brickor med kyckling, rostbiff, frukt, ostbricka, hembakt bröd, potatissallad, Potatisgratäng. Massa gott! Sånt gillar jag, alla får plocka de som de själva tycker bäst om. Perfekt om man är lite kräsen ;)

Sen blev det såklart tårta och kaffe. Och chokladbollar som är Elliots favorit!






Va någon som fick fram en film på en julkonsert som Patrik vad med och spelade och sjöng i 1999. Första parkett tog han under den visningen.

Efter kalaset åkte jag och Simon till Daniel och Lovisa, blev kvar ända till två... Oj när va ja uppe så länge senast ??

Idag blev det sovmorgon och sen har jag plockat och städat här hemma. Tänkte börja slå in julklappar men spar nog det tills imorgon tror ja.

Trevlig Söndagskväll på er ♡


Kommentarer
Postat av: Emma

På bilden när du läser bok ser man faktiskt en liten mage!!!! 😍

2013-11-18 @ 05:19:04
Postat av: Emma

Men åh det blev på fel inlägg , men du förstår vad jag menar!!

2013-11-18 @ 05:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0