Bmm - besök

Idag har jag varit hos barnmorskan.

Bytte till Svea-vårdcentral då jag skulle till sjukhuset med mitt munsår, hade ännu inte valt vart jag ville vara skriven. Har ju inte varit sjuk så ja behövt uppsöka läkare. Men nu är jag skriven på Svea, Simon är också där så tänkte det var smidigt att vara på samma ställe.

Min barnmorska blev nu Christina Kihlberg. En glad och lättsam person, kändes väldigt bra. Först pratade vi lite om hur jag mår och lever. Sen lyssnade vi på bäbisens hjärtljud, det låg på 160 vilket var helt normalt. Hon mätte oxå magen, 23 cm, precis på kurvan. Ska bli spännande att se om den följer lika perfekt hela vägen ;)

Nu är det tätare mellan besöken. Jag ska dit nästa gång 23 december. Då sa hon att Simon kunde följa med om han hade möjlighet och ville höra på bäbisens hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0