Regnigt

Ursch idag har vi inte haft så värst vidare bra väder. Men det va uppehåll tills ja kom hem från jobbet i alla fall. Då blev det lite plockade här hemma innan Linda kom för att få naglar.



Ljusrosa med glitter valde hon. Riktigt gulliga sommarnaglar tycker ja.

Jag och Cissi hade planerat en löprunda efter att ja va klar med naglarna. Vi bestämde att vi skulle mötas kvart i sju på medis men precis när ja skulle byta om kollade jag ut, ösregn. Ringde Cissi och vi avstyrde turen... några minuter senare kommer ett meddelande från henne...

...känns skönt nu, efter ett varv på stadsloppsbanan. 5 km 30 min. Godkänt!
Nu väntar bastun sen kvällsmat. Imorgon ytterligare några timmars jobb sen två set med naglar. Även en löprunda väntar imorgon kväll. I Love It!

Kommentarer
Postat av: Mormor

De där rosa gillade jag!!

2013-05-09 @ 10:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0