Nagelterapeut

Ja som säkert redan vet eller har förstått så är jag här i Göteborg för att läsa till nagelterapeut. Det är så himla kul! Väldigt mycket att tänka på, det är svårare än vad jag trodde. Så håller man handen, så håller man filen, så vinklar man, trycket, så penslar man, bygger, höjdpunkten, formen. Ja det är massor!

Här kommer bild på mina första naglar, de gjorde ja på Malin i måndags.


Idag gjorde ja mina första glitter naglar på en av de andra tjejerna i kursen.






Imorgon är sista dagen på skolan. Då ska jag få naglar. Har inte bestämt färg än. . får se vad ja väljer imorgon. Det finns ju så mycket roligt ....




Kommentarer
Postat av: Mormor

Detta passade nog dig perfekt!

2013-05-02 @ 19:59:21
Postat av: Anonym

Va kul! Kram linda

2013-05-02 @ 21:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0