Kursdagar

Jag anmälde mig tidigt i våras till en kurs med facket. Med livet som insats. Tre heldagar där vi diskuterar olika saker, bland annat stress, hälsa och liknande. Kul och intressant! Dessutom får vi frukost, på hotellet, eftermiddagsfika, är ute på promenader och får betalt! Hur bra som helst, det finns fler såna här kurser som ja ska anmäla mig till när tillfälle ges. Detta började i Måndags så imorgon är sista dagen. Då skulle vi få prova på litw yoga, igår fick vi massera varandra också.

Idag gjorde jag ett set naglar också. Dessa gillade jag riktigt mycket. Kan bli något liknande när ja gör om mina. .




Kommentarer
Postat av: Emma

Riktigt snygga!!! :))

2013-05-21 @ 22:34:41
URL: http://eemmasusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0