Kalashelg

Det har varit fullrulle hela helgen. I fredags fyllde jag år. Klockan 18.00 knackade släkten på dörren. Vi bjöd på Tacos och rabarberpaj till kaffet.




Ella fick en turkos nagel...hon blev så nöjd.


Igår va det Säfflemarten. Ja va ute en sväng med mamma och Peter men fy va kallt de va, det blev därför bara en kortis. Vid ett tiden kom Cissi hit och vi tog en löptur på 55 min till sandbacken, 9 km blev det. När ja kom hem va de raka vägen in i duschen för 15.00 kom Linnea för att få naglar.

2 timmar och 30 min senare va de klara, jag har kommit ner i en bra tid nu, skönt!

Solen kom fram och det blev en riktigt fin kväll, eller så va det de fina människorna som gjorde kvällen så bra.




Idag mår vi dock inte så bra, inte Simon i alla fall ;-) Nu ska ja hoppa in i duschen för 15.00 är det dags för ännu mer kalas, Emmas 3 års kalas.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad använder du för glitter när du gör dina naglar, vad för slags typ uv gel glitter eller vanligt typ? :)

2013-05-13 @ 19:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0