Fullbokad dag

Idag har det varit en fullbokad dag. Första nagelkunden kom nio imorse så ja fick ställa klockan en timme före för att hinna med morgonbestyren. Men gött att komma upp i tid och starta dagen tycker ja :)

10 Turkosa blev det på förmiddagen. Efter detta åkte ja raka vägen till Polisen i Åmål för att hämta ut mitt nya pass. Mitt går ut i juni så de behövde förnyas inför USA-resan. Så ikväll ska vi beställa(?) ESTA, nått bevis man måste ha för att komma in i landet tror ja...

Va hemma igen lagom till Simons lunch, åt mat och sen kom kusinen Anna. Fransk med lite glitter valde hon.


Har putsat ett par fönster nu under kvällen och gud va bra fönsterputsmaskinen är! Inte en rand blir det! Drog även en runda med dammsugaren, vilket ja får göra varje dag i hall och kök. Fattar inte vart allt bös kommer ifrån.

Nu väntar ja på att simon ska komma in så vi kan äta kvällsmat. Han går ut på morgonen, kommer in en sväng på lunchen, sen kommer han inte in förrän sent på kvällen. Inte alltid så glamoröst att vara egen företagare.

Imorgon har jag också två kunder. Kul! Börjar bli fullbokat nu innan USA..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka fina naglar du gör 😊 jag skulle också gärna vilja ha ett par 😊

2013-05-14 @ 21:52:06
URL: http://fiaflisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0