En riktigt bra Tisdag

Idag har ja haft en jätte bra dag!

Gjorde mammas naglar fina på förmiddagen.


Efter detta åkte vi till Åmål för att fixa nytt pass till mig, det går ut i juni och vi åker ju snart till USA.

Eftersom det har varit så fint väder idag passade ja på att vara ute innan nästa nagelkund kom. Krattade och plockade lite i trädgården, massa pinnar som ska bort innan gräsmattan ska klippas, vilket är snart.

Efter fem kom Maria, så här blev hennes naglar. ..


Nu är jag nere på 2 timmar och 30 min, vilket är godkänt! Första naglarna tog mellan 3 och 4 timmar. När ja höll på med sista filningen ringde Simon och frågade om vi skulle med till afrodite med Alex och Emelie. Hon hade fått jobb idag! :-) Grattis Emelie!


Söta Lovisa kom även förbi.

Tack för idag allihopa ♡



Kommentarer
Postat av: Emma

Grymt duktig för att inte hållt på så länge! Är det svårt att få bort gelnaglarna sen när man vill ha bort dom? :)

Svar: Tack! Nej jag kan hjälpa till att fila ner med maskinfil. Då går det lätt.
None None

2013-05-09 @ 15:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0