Tygkorgar

Idag är det skärtorsdagen. Hjälp vad fort det går, första April redan på måndag.

Ja nu står vi inför påskhelgen i alla fall. Simons familj firar påsken i Göteborg men vi stanna hemma då ja ska jobba imorgon och på söndag. Skönt att få några storhelgstimmar!

Ikväll ska vi ut till tveta på påskmat och jag tänkte att det va tråkigt att köpa med blommor då Lena inte ska vara hemma under helgen. Så ja tog vara på de tyget som blev över när jag sydde gardiner....

...sydde en liten tygkorg och fyllde med lite godsaker, band annat min hemmagjorda musli.

Jag var hemma hos mormor och sydde denna korgen och hon hade ett fint tyg med får på som bara låg i skåpet, så det blev två korgar !


När ja kom hem från Mormor och morfar hade ja fått paket i brevlådan... det var min bloggbok för 2012 som jag beställde förra veckan. Kul!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Väldigt fina korgar! Såna skulle jag också kunna tänka mig att ha :) men jag är inte så duktig på att pyssla som du :)

2013-03-29 @ 22:16:35
URL: http://fiaflisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0