Perfekt start på veckan.

Måndag och ny vecka.

Jag började dagen med en banan och blåbärssmoothie. Det är ju så himla gott, gör det nästan varje dag. Mellanfil och frukt & bär sen en sväng i matberedaren. Klart!
Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte mot Karlstad. IKEA stod först på tur, där det även blev frukost.



Jag köpte hyllor, tyg, krokar och glasburkar till stugan. Och eftersom det snart är färdigt i källaren (ja vet att ja har sagt det förut, men nu är det verkligen snart klart) så blev det lite nytt dit också. Mattor, ljus, blommor, krokar och en pall.

Efter några timmar på IKEA åkte vi vidare till bergvik där det blev mat (Thaimat) och lite mer shopping.



Sen ringde Simon och vi fick ta en tur till Jula och köpa med några saker. Och innan vi åkte mot Säffle gick vi in på Ica på välsviken och där köpte vi glass, en ny, marabou!


Jättegod va den. Bra avslut på en fin liten dagsutflykt med min kära moder! <3

Kommentarer
Postat av: Mormor

Verkar som ni haft en trevlig dag....och det blev en del ser jag.

2013-03-18 @ 21:47:09
Postat av: mamma

Tack för en mysig dag! <3 Ångrar lite att jag inte köpte skorna! :-)

2013-03-19 @ 21:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0