Mysig Söndag

I förmiddags tog jag och Simon en taxi till stranden.


Lagom soligt ute, lite målnigt är bara skönt. Jag tog en strandpromenad med musik i öronen. Och vi åt lunch på Joe ` s även idag. Ett riktigt trevligt ställe, och två gånger varje timme sätter de på en låt och personalen dansar en sväng, färgglada kläder har de på sig också.



Sen gick vi en runda och såg oss omkring. ...






det är synd att vi inte får uppleva en storstad på riktigt, men det märks ändå skillnad på länder. Det räcker att man går in i en mataffär, allt är verkligen större. Och det verkar inte som om människorna går så speciellt mycket, det är inte uppbyggt för det, så det är knökat med bilar överallt. Folket är mycket mer öppna, alla känner alla. Lite jobbigt kan jag som svensk tycka. Varför frågar kassörskan om hur jag mår till exempel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0