Måndag.

Hade två nagelkunder idag, varav ingen kom! En hörde av sig innan och den andra fick jag ringa till. Detta är alltid svårt, hur ska man göra? När jag kör igång på riktigt måste ja sätta regler och vara noga med att följa dem från början.

Jag fick istället potatislandet rensat denna fina dag. Även det lilla växthuset fick sig en omgång.


På förmiddagen hade jag och Emma bokat tid på Sandras skönhet och hälsa. Frans och brynfärg + plock. Trevlig tjej och supernöjd med resultatet.

Sen hem och laga lunch, iväg till Åmål med Emma och Therese, hon skulle lämna in Cv och efter det käkade vi glass med Monika på Dalhall.

Denna tog ja, liten men god !

Emma fick med sig lite bea-sås oxå.. ;)


...när vi lämnade Åmål åkte vi hem till Sundin där föräldrarna bjöd på grillat och vin. Gottit och trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0