Diplomerad Nagelterapeut

Ja nu är jag diplomerad Nagelterapeut!

Snälla Monica ville följa med som modell idag då ja bokat in mitt praktiska prov. Och det gick bra, jag blev godkänd! Så skönt och kul att jag klarade det på första försöket. Det är inte helt lätt, smilet, höjdpunkten, formen ja ALLT måste bli bra. Inte nog med det, man har ju faktiskt 10 naglar oxå. 10 gånger ska man lyckas med detta alltså. Det gjorde jag idag ! :-)



Vi hade ett par timmar innan tåget gick, då blev det lunch och lite shopping. Innan vi gick till tåget köpte vi oss lite efterrätt för att fira ;)



Tusentack för idag Monica !♥

Jag köpte även lite nytt. Helena ska stänga salongen för att börja läsa något annat. Tråkigt tycker ja, men jag kan fortfarande kontakta henne om det skulle vara något jag undrar över. Och produkter beställer jag från Lilly Nails.

Två färgade geler. .

tre metallic geler. .

och lite mer glitter ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0