Onsdag

Imorse va jag och Simons hos Stefan på Säffle ekonomerna. Jag fick hjälp med att ansöka om FA-skattesedel och allt det där. Skönt! Så från och med idag finns tydligen mitt företag, inväntar papper från skatteverket. Men namn och så behövde ja inte registrera så ja kan ta vad jag vill iprincip. Vi diskuterade även priser och hur mycket pengar det faktiskt försvinner i skatter, avgifter och moms. Massor försvinner! När man räknar så förstår man varför det kostar minst 400 för en klippning. Ja tycker det är jättesvårt att ta betalt, men ja måste ju gå plus i alla fall.

Efter lunch gjorde ja ett sett naglar. Fransk med glitter.


Sen följde mamma med mig till Karlstad för att köpa en Ipad. Blev en stor, 4.an. Ska ladda ner Izettle och använda det när jag tar betalt.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att du kommit igång! jag önskar dig all lycka med ditt företag =)

Vad blev det för namn till slut?

2013-07-05 @ 18:07:08
URL: http://fiaflisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0