Jobb på ledig dag

Ja även fast ja är ledig från mitt jobb på hemtjänsten idag så finns det jobb ändå. Imorse kom en kompis till mormor, Kerstin som har otroligt tunna och sköra naglar som skivar sig och spricker. Så ja gjorde en naturlig förstärkning av hennes egna naglar bara, ingen förlängning eller så.


Sen åkte jag till sporthälla där mormor och Berit stod i kiosken för det är fotbollsskola där denna veckan. Jag blev bjuden på glass :)


Nu innan nästa nagelkund kommer ska ja läsa igenom ett häfte jag skrev ut på skatteverkets hemsida om att starta företag. Det måste såklart göras nu när jag är diplomerad. Så nu finns det jobb framöver. Namn förslag mottages gärna! Malin's Nageldesign är väll högst upp på listan just nu... Priser ska sättas, ska ja hyra in mig någon stans eller fortsätta sitta hemma ? Vilka dagar i veckan ska jag göra detta och vilka dagar ta jobb i kommunen? Betalsätt ? Marknadsföring, försäkringar....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0