Fina lediga fredag

Började dagen med att vara barnvakt åt mina kusiner. Jag hämtade hem tjejerna för att göra en nagel på Ella och måla mejas naglar. Ella valde en mörk turkos-grön med ett grönt hjärta.

Sen åkte vi hem till dem där Elliot inte gått upp än, tror han sov till 11. Det blev lite tv-tittande sen gjodre vi ordning för lite hemma spa föt fötterna. Skönt. Jag fick matt-svarta tånaglar.




Jag åkte hem middagstid för att göra mig iordning inför kvällen. Då det var dags för gyllene tider i Mariebergsskogen. Det va ja och några av tjejerna från lärarutbildningen. Vi började med pizza hos mig innan vi tog två bilar till Karlstad.







Jag hade en jättebra kväll. Jag och Maria stod på tredje raden nästan hela kvällen. De körde mest gammla låtar, precis som ja hade hoppats på :-)
Tack för denna kvällen tjejer !♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0