Snaart..

Nu är vi snart hemma! Sitter på tåget från Göteborg.

När vi satte oss i planet igår kväll stod det på tv-skärmen att vi hade 10 timmar och 15 minuter kvar tills vi va framme i Istanbul. Ursch då kändes det jobbigt, men jag tog av mig skorna, la på mig filten, la nack-kudden skönt och satte på mig ögongrejen ;) .. och där somnade jag skönt, vaknade och kollade hur länge vi hade kvar av flygtiden, 2.55! Gött, gick på toa, sedan kom frukosten och sen han ja se på början av Grease. Den 10 timmars långa flygresan gick jätte bra alltså. Det tråkiga va att vi fick vänta i nästan 7 timmar på flygplatsen på flyget till Göteborg, men timmarna gick allt där också, även de ytterligare 4 timmarna på de planet, fast de var ganska segt!

21.16 är vi i Säffle, då blir det mammas hemmagjorda köttbullar och potatismos :)
Och gosa med Zimba förstås <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0