Torsdag

Bion va en riktig kommedi nästan rakt igenom. En bra film tyckte jag!

Jag gick och la mig direkt ja kom hem, men somnade inte förrän över två timmar senare, alltså klockan tolv.
02.13 vaknar jag av att Simon sätter nyckeln i låset... klarvaken.. somnar inte om förrän vid fyra och två timmar senare ringer klockan. Jobbet kallar. Zznark!!

Jobbade till fyra, raka vägen hem och in i duschen sen iväg till mamma för att fira jul tillsammans med Peters pappa och barn, mormor, morfar och Marcus kom också. Det blev thaimat istället för julmat. Gott, fick även en matlåda tills imorgon :)

Moa agerade jultomte. . .



Jag och Simon fick jättesmå Converse - strumpor av Hanna i ett fint paket.

Inte kommit till världen än men har redan tre par... :D

Nu ska jag slå igen mina blå och hoppas på en lång och skön nattsömn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0