Torsdag

Ååh va trött jag va när klockan ringde 6.00 imorse!! Ursch va jobbigt det är att kliva ur den varma sängen. Men kul när man väl kommer till jobbet och morgonbesöken år gjorda, då är man lixom igång. Efter jobbet kom Sofia och Emma på lite fika, Marcus kom en tur när han slutat jag jobbet också. Emma och Zimba ville se på film sa hon, såklart fick dom göra de :)



Vet inte vad som kommit över mig men den senaste veckan har ja varit jätte trött. Har även idag gått och lagt mig tidigt. Frågade om inte Simon också va trött, men han tyckte inte han ville gå och lägga sig strax efter sju... så han och zimba intog biosoffan. Nä nu ska ja se på Ernst en stund.

God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0