Onsdag

Igår eftermiddag åkte jag och mormor till Karlstad. Började med en tur på Ikea, köpte korv innan vi åkte till bergvik.


Där skulle jag köpa jeans. Köpte ett par när jag och Cissi va där, men redan då va de lite trånga, klämmer lixom precis längst ner på magen. Så ja orkar inte ha dom nån längre stund, speciellt inte om ja sitter länge. Så nu köpte ja en storlek större.


Hittade även en mamma - tröja och en klänning på rean.



Och strumpbyxor. .skönt!


Jag hade även fyra Wrapp på Indiska. En på 50kr o tre på 25kr. För er som inte vet vad det är så är det en app på telefon där man kan ge varandra presentkort.

För det köpte jag detta. . . .



Idag jobbade jag på förmiddagen, sen åkte jag hem och stekte 1, 5 kilo köttbullar. Dom blev faktiskt rätt goda denna gången ;)



Nu blir det inget mer gjort idag tror ja. Är såå hima trött! Sover inte som ja brukar på nätterna, vaknar och har svårt att somna om, så de dagar ja går upp tidigt är ja ofta väldigt trött, jobbigt! Det blir nog en tidig kväll idag, jobb 7-15 imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0