hejdå 2013

Såå skönt att börja sista dagen på året med sovmorgon. Mina fem jobbdagar har gått bra men oj va trött ja varit när ja kommit hem.

Har börjat plocka bort julen, köket är klart och alla tomtar är nedpackad. Granen och ljusstakarna får stå kvar liiite till.

Simon säljer raketer till 15.00 idag, så när han kommer in blir det sen lunch. Sen göra oss iordning för att fira in det nya året hos Susanna och Johan tillsammans men Sofi och Kim.

Jag hoppas på att 2014 blir en riktig bra och lyckligt år, både för mig och mina nära och kära. Det behövs det lite positiva händelser!

För min del väntas ett år av ledigheten tillsammans med vår nya familjemedlem♥ Min älskade Emma kommer hem från sin långa (nästan för långa) vistelse i USA. Vi ska på ännu en semester till Tyskland med min släkt, vilket jag ser fram emot. Håller även tummarna för att sommaren blir lika fin som detta året.

Gott Nytt År!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0