dan före dan

23 december idag. Känns verkligen inte som att det är julafton imorgon. Plusgrader och regn ute! Tråkigt julväder om du frågar mig... jag vill allt ha lite snö, åtminstone lite frost.

Dagen började med jobb fram till två sen hade jag ju tid hos barnmorskan och eftersom Simon va ledig idag så följde han med. Vi pratade lite allmänt och hon mätte magen och lyssnade på hjärtat, allt såg bra ut ♡ Dock hade jag väldigt högt blodsocker på förra provet och när jag talade om att ja blivit väldigt törstig de senaste så blev hon lite orolig, man kan ju drabbas av graviditetsdiabetes. Så ja fick ta ett nytt blodprov som de kollade direkt på och det var helt normalt nu! Skönt.

Efter sjukhusbesöket sov jag en stund innan det var dags att göra sig iordning för den årliga tradition med bingolottos uppesittarkväll tillsammans med Marcus, Sofia och Emma. Vi åkte till dem i år.


Marcus hade fixat både mat och efterrätt.


Supergott ! !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0