1,a Advent...

...och även första december idag.

Första ljuset är tänt och vi åt risgrynsgröt till frukost.



Några år har jag ju gjort paketkaleder till Simon. Detta året får han en finare sort av choklad-kalender.

(Även fast inte granen är den finaste.... ;)

Och paket nummer 1 & 24 innehåller inte choklad. I dagen paket gömde sig detta....

... hmm undra vad som kan ligga i det stora som får öppnas på julafton?

Förövrigt åkte min käre iväg till Stockholm nu ikväll tillsammans men Alex. De ska jobba med något på järnvägen tills på torsdag. Tråkigt att vara ensam, det är inte jag van vid. Tomt i verkstan på dagarna och ingen som kommer in och är hungrig 13.00, och ensamt på kvällen förstås... men vi ska nog klara oss, jag, zimba och bäbisen. Snart är det torsdag igen :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0