Töcksfors

Idag va mamma ledig och ja hade inte tagit nått jobb så vi åkte till Töcksfors för att se vad som fanns. Hade hört från flera på jobbet att det skulle finnas mycket träningsskor till halva rea-priset där. Men så värst mycket tyckte ja inte att det fanns, inte som va på rea i alla fall. Men efter att vi kollat igenom de tre sportaffärerna, 2 sportringen outlet och sport shoppen så hittade ja ett par som föll mig i smaken och fanns i min storlek. Dock bara till halva priset, inget halvareapris som jag hoppats på tyvärr. Så här ser dem ut, blir fint på stadsloppet de...

.. ja ja har ju faktiskt börjat springa. Det har aldrig varit min grej, jag har varit en pw människa, men nu tar ja mig hellre ut på en löprunda, helst då med Cissi! Mycket roligare och lättare att springa tillsammans.

Jag köpte även lite nya träningskläder, de hittade ja till halvareapriset! :)

Ett linne till mig, ett till S och en varsin träningsjacka.

Vi fyndade även plåtburkar, 10 kr styck...


Och en ensam påskhöna satt på hyllan och väntade på mig.. även den blev min för halvareapriset.


Mitt i shoppandet tog vi en paus för lite mat i magen...



Innan vi åkte hem blev det kaffe/te och glass. Gott!


Tack för idag <3
Nästa tur blir Ullared ! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack själv! för en Fin dag <3

2013-04-10 @ 21:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0