Samsung Galaxy S 3

Idag gjorde ja något spontant, fast ändå inte. Har nu haft min HTC i över två år, vilken man idag brukar säga är livslängden för en telefon. Ja och mamma skulle bara in en snabbis på Lindex men ja fick för mig att gå in på Audio video, som är den bästa affären här, så bra service och hjälp man får av kunnig personal. Så ska det va!

Ja har tänkt att ja inte ska byta telefon förrän den ja har börjar krångla. Men imorse när ja skulle ta ett kort så stängde den av sig och sen tar det minnst 5 minuter att starta om den. Så här har det varit ett bra tag men ja har stått ut, men inte idag. Så snart ringer, bloggar, surfar jag och betalar räkningar med en Samsung galaxy s 3.



Och ja vet att S4.an kommer till veckan men ja är inte så noga med att alltid ha det nyaste och värsta, sen är det ingen större skillnad på telefonerna nu för tiden, rätta mig om jag här fel...

Så nästa blogginlägg blir från den nya vita. Men ja måste nog erkänna att det känns lite sorgligt att lämna denna ja håller i nu, det blir ju trots allt ens bästa vän ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0