Göteborg

Nu är vi hemma efter en jättebra helg i Göteborg. När vi kom fram bytte vi snabbt om sen vidare till en tapasresturang. Supergoda rätter åt vi där, Sangria och mojitos var inte heller så dummt.




På lördagen gav vi oss ut på stan i blåsten och kylan. Tråkigt att inte solen ville titta fram. Killarna gick ganska snart till gymmet fysiken och körde ett pass. Jag och Malin fortsatte att kolla i affärer och inväntade kusinen Charlotte som kom med tåget från Lund vid lunchtid. Då blev det lunch innan vi tog spårvagnen hem. Efter te och mys framför tv.n gjorde vi oss iordning inför kvällen, Henrik lagade en god pastarätt och sen kom det ett gäng med kompisar. Trevligt! Vi tog en runda i stan och var tillbaks i lägenheten vid halv fem på morgonen igen. Det är annat än att gå på Harrys i Säffle de ;-)


Idag blev det en lugn morgon. 14.00 var vi bjudna till Ulla på lunch, god lasange fick vi där innan vi satte oss i bilen mot Säffle.

Tusen tack för den här helgen. Vi ses till helgen igen då det är dags för 70-tals festen.



Kommentarer
Postat av: Malin

Tusen tack själv fina du!! Vi hade jättekul :) Å nu är jag väl duktig som har använt mitt bokmärke och läst på bloggen!? Nu kan jag inte skylla på ngt ;) Puss!

2013-04-15 @ 07:23:22
Postat av: Charlotte

Även jag har lagt in din blogg som bokmärke så nu kommer jag ihåg att kolla regelbundet! Vill ju inte missa allt pyssligt du håller på med! :-)

2013-04-15 @ 14:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0