Dop

Idag har vi varit på dop i Långserud för Viktor, Martin och Malenes lilla kille.






Ja önskar Viktor Lycka till i livet !!

Innan vi gjorde oss fina för dopet tog jag och Cissi en löprunda och en sväng inne på Erikshjälpen. Handlade rätt mycket så vi fick springa hem och åka tillbaka med bilen för att hämta det.

Glaskoppar, och när jag kom hem och kollade i skåpet såg ja att ja hade en likadan skål. Kul!

Hittade en kyl väska som hade varit perfekt att ha ölen i på 70-tals festen. Jag köpte den fast att festen redan varit. . ;-)

Blev ett helt gäng med tomtar och troll böcker också.

Nu är resväskan packad och till möran åker ja med Ulla och Arne som ska till Falkenberg, fast ja hoppar av i Göteborg. Liite nervös är jag, men va kul det ska bli !!

Nu väntas det på grillat med Alex och Emelie i huset.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Oj vilka fynd du gjorde.... så många böcker!!

2013-05-01 @ 09:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0