Älskade Pappa♥



Ja nu bloggar ja från min nya mobil, och jag vet att pappa skulle tycka om det. Han älskade elektronik prylar. Minns tydligt att han in i det sista ville att brorsan skulle cykla iväg och köpa ett nytt skal till hans mobil.

Idag är det 12 år sen han somnade in. Det känns inte som att det är så länge sen. Det är så mycket saker jag skulle vilja berätta för dig och fråga dig om. Men nån stans känns det ändå som att du har full koll på oss, jag hoppas det och jag tror det.

♡♡♡

26 April föddes även min kusin Ella. Så nu är vi nyss hemkomna från 9 års kalas hos Otter. Vi fick hemma gjord pizza och glass. Alltid lika god mat där!



Jag håller även på att packa resväskan för på söndag ja till Göteborg för en vecka... Ska bli jätte kul, detta har ja väntat på, fast aldrig vågat tro ska bli av. Men nu så... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0