70-talet...

Jag och Simon är bjudna på 70-tals fest nu i April. Där man såklart ska klä sig i passande kostym. Så ja och mormor tog oss idag en tur till Mässvik, där hennes syster Ingbritt bor. Hon hade plockat fram en massa kläder, mycket som hon sytt själv. Kul!



Dessa byxor va mina absoluta favoriter, dock försmå både på längden och bredden.

Men ja fick ändå med mig några plagg, blir en tur till Erikshjälpen på lördag och kolla vad som finns där också. Är det någon som har något som kan passa mig eller Simon så hör gärna av er.

Det bjöds även på väldigt mycket gott fikabröd efter uppvisningen av 70-talets mode...



Nu blir det iväg på mitt andra arbetspass för idag, va iväg och jobbade några timmar i morse och nu kör ja fram till 22.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0